Uwaga! W sklepie internetowym nie ma możliwości zakupu towaru z refundacją NFZ.

Aby zakupić sprzęt z wykorzystaniem refundacji,
zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych w Krakowie i Przemyślu.

Producenci
Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – produkt chwilowo niedostępny; jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt poprzez email: kontakt@samarytanka.com.pl lub telefonicznie: +48 12 644-43-44
  • Dostępny – towar wysyłamy w zadeklarowanym na stronie produktu czasie
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Państwa sprowadzić ten produkt - prosimy o kontakt drogą email: kontakt@samarytanka.com.pl lub telefonicznie: +48 12 644-43-44
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta będą Państwo mieli dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp..

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na wskazany w zamówieniu adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

 

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznają Państwo po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu można zobaczyć dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, można wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • kartą

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, Odbiór osobisty możliwy jest w Sklepie Medycznym Samarytanka, Os. Słoneczne 8, 31-957 Kraków.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Państwa danymi należy podać dane do faktury w polu "Dodatkowe informacje". Dane do faktury mogą być inne niż dane zamawiającego. 

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja przez panel sklepu jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), należy jak najszybciej się z nami skontaktować - najlepiej telefonicznie: +48 12 644-43-44.

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Można anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie przez panel sklepu jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 12 644-43-44.

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymują Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdą Pańśtwo w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 612 644-43-44.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy upewnić się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Od tej reguły są jednak wyjątki:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów (w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy) - w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl